top of page

Exposición en Fundación Curros Enriquez

Emprazada no centro histórico de Celanova, atopamos a Fundación Curros Enriquez, na antiga casa familiar do escritor. Tanto esta entidade como a súa sede Casa dos Poetas, pretenden dar a coñecer a figura de Manuel Curros Enríquez xunto  os demais literatos de Ourense.

O museo tamen conta cunha ampla biblioteca e varias salas de exposicións, nunha das cales estará ubicada durante todo o verán a mostra de Xogo de Fíos.

Dende o 7 de xuño ata finais de agosto poderedes aproveitar para ir visitar a exposición, na que contara en exclusiva cos retratos en fío de Curros Enríquez e Celso Emilio Ferreiro.

Aproveito para dar as grazas a todos os membros da Fundación por brindarme esta oportunidade.

********

La Fundación Curros Enriquez Situada en el centro histórico se encuentra en el centro histórico de Celanova,  la antigua casa del escritor, Tanto esta entidad como su sede Casa de los Poetas, pretenden dar a conocer la figura de Manuel Curros Enríquez junto  con los demás literatos de Ourense.

El museo tambien cuenta con una  amplia biblioteca y varias salas de exposiciones, em unas de las cuales estará ubicada durante todo o verano la muestra de “Xogo de Fíos”

Desde el 7 de junio hasta finales de agosto podréis  aprovechar para ir a visitar la exposición, que contara en exclusiva con los retratos en hilo de Curros Enríquez y Celso Emilio Ferreiro.

Aprovecho  para dar las gracias a todos los miembros de la Fundación por brindarme esta oportunidad.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page